tisdag 30 juni 2009

4 VÅGEN ETT FAKTUM


Den 17 Juli åker jag till Carmo de Minas i Brasilien för att ta första steget in i fjärde vågen. Jag har länge funderat på hur jag ska få ut budskapet om vad som krävs för att få en god kopp kaffe. Bonden Jacques Carneiro som jag handlat kaffe av i snart tre säsonger har lovat hjälpa mig att förverkliga tankarna.

Och nu är det klart, Lilla Kafferosteriet kommer att få sin egen odlingslott på det erkända plantaget och jag bjuder in alla de som vill att ta del av detta äventyr! När jag kommer tillbaka från Brasilien kommer vi att ge möjlighet till ett begränsat antal personer få exklusiv del i denna del av skörden samt följa utvecklingen under ett helt år.

Mer information kommer senare.
Om det är någon som har några frågor är det bara att slänga väg ett mail eller slå en signal.

Kramar från Filip